Priser

Alle priser er oppgitt i norske kroner inklusive merverdiavgift (mva/»moms») hvis ikke annet er bemerket.

Produktinformasjon

Gosh vil til enhver tid videreformidle informasjon om produkter gitt fra våre leverandører. Dersom et produkt ikke stemmer overens med de spesifikasjoner som er gitt fra Gosh eller andre kilder, gir det i seg selv ikke rett til noe krav ovenfor Gosh fra kjøperens side. Det gir heller ikke rett til retur av varen, såfremt ikke spesifikasjonene på produktet som er levert i vesentlig grad avviker fra de som er oppgitt.

Mangler i leveranse

Eventuelle mangler ved en leveranse må rapporteres til Gosh i rimelig tid etter at feilen burde vært oppdaget.

Mangler/feil ved produkter 

Oppdages det eventuelle mangler eller mulige feil ved et produkt, skal kjøperen innen rimelig tid etter at mangelen burde vært oppdaget, rapportere mangelen til Respond AS hvis eget forsøk på å finne løsning på problemet ikke vinner frem. Dersom Gosh gir spesielle instruksjoner på hvordan mangelen/reklamasjonen skal behandles for å finne en løsning på problemet, må disse instruksjonene følges.

Leveringstid

Frakttid vil variere noe innenlands. 

Vi tar forbehold om eventuelle forsinkelser fra fraktselskap.

Etter avtale/så fort varen er tilgjengelig

Uavhentede leveranser

Ved uavhentede leveranser/pakker vil kjøperen ilegges sum av følgende: 150 kroner i gebyr for uavhentet vare, dette er nødvendig for å dekke våre kostnader i forbindelse med returfrakt.

Reklamasjonsrett

Reklamasjonsrett etter kjøpslovens bestemmelser.

Garanti

Garanti på alle produktene følger produsentens garanti. Denne er normalt minst 1 år. Produsenten garanterer for produktets funksjonsdyktighet i garantitiden. Garantien dekker normalt ikke feil som skyldes uforsvarlig eller utilsiktet bruk, ytre skader eller mangelfullt vedlikehold. Garantien innbefatter normalt ikke deler til produkter hvis normale levetid er kortere enn den oppgitte garantitiden. Garantien dekker kun selve produktet, ikke eventuelle tilleggsprodukter eller informasjon som kjøperen har tilført produktet. Ved garantireklamasjon må det påstått defekte produktet returneres til Gosh-medlemmet med komplette manualer og original emballasje, hvis ikke annet er avtalt.